Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » Tabela obrażeń broni w Playerunknown’s Battlegrounds!
Poradniki

Tabela obrażeń broni w Playerunknown’s Battlegrounds!

Tabela obrażeń broni

Tabela obrażeń broni została przygotowana przez jednego z użytkowników reddita, czyli Exoooo. Właściwie nie musimy nic więcej dodawać. Proste zestawienie, które daje wam natychmiastową wiedzę na temat tego, jak duże „kuku” możecie zrobić bliźniemu.

Uwagi

  • Zadawane obrażenia będą się różnić w zależności od odległości do celu! Na końcu artykułu filmik poglądowy! Polecam obejrzeć!
  • M16, M416 i SCAR zabijają przeciwnika bez hełmu poniżej ~ 50 metrów!
  • każda strzelba strzela 9 kulkami i każda z nich osobno liczy obrażenia

Legenda

Kliknij, aby powiększyć!

Pistolety

No cóż, broń na początek meczu. Musimy mieć cokolwiek do obrony lub ataku, więc chwytamy za to, co jest pod ręką. Jeden pistolet bardzo się wyróżnia na tle całej grupy i jest to P18C, broń, która szybkostrzelnością niemal dorównuje Uzi! Jeśli tylko uda nam się go znaleźć, to zostanie z nami do końca gry i co więcej, nie tylko jako ozdoba przy pasie.


Karabiny

Tutaj sytuacja jest mocno wyrównana, choć prowadzi Groza i AK47 w kwestii obrażeń. Jednak pamiętajmy, że kosztem jest celność w porównaniu do pozostałej grupy karabinów. Jeśli faktycznie chcemy porównywać M16, M416 i Scar to ostatecznie wszystko zależy od naszego stylu gry.

M16 wypada najlepiej jeśli mówimy o czystej broni bez modyfikacji, ale nie jest w pełni automatyczny. Natomiast Scar i M416 są pełnymi automatami, co ma znaczenie w sposobie prowadzenia ostrzału. Po dodaniu wszelkich ulepszeń, najciekawszym rozwiązaniem wydaje się M416, ale nie zawsze będziemy mieli do nich dostęp.


Pistolety maszynowe

Nie jest to dominująca kategoria broni w Playerunknown’s Battlegrounds. Podobnie jak pistolety zostają z nami do czasu znalezienia jakiegoś karabinu. Wszystkie chorują na tą samą chorobę, krótki dystans, grad kul i ciężkie opanowanie celownika.

Idealnie ilustruje to UZI, które wywala cały magazynek, ale rozrzut jest ogromny. Jeśli jesteście w małych i wąskich pomieszczeniach, może się przydać na bardzo krótkim dystansie, ale i tak preferuję w takich sytuacjach strzelby.


Karabiny snajperskie

Tu król jest tylko jeden i oczywiście mowa o AWM. Jeśli na poważnie myślimy o walce o skrzynie, to ta broń wydaje się być warunkiem sukcesu. Niestety, dostępna tylko ze zrzutów. M24 jest niezwykle rzadki, ale do znalezienia w normalnego dropu. Jeśli ci się trafi, automatycznie go podnosimy.

Chyba najczęstszym wyborem jest SKS, który nieźle się sprawuje i jest półautomatyczny. Pamiętajmy, że podczas ciągłego ostrzału mocno kopie!

Weteran naszej listy, czyli Kar98K pomimo wolnego przeładowywania szybko łapie fragi, jeśli trafiamy w głowę. Idealny przy dobrym spocie i pojedynczym wykańczaniu przeciwników na odległość.


Strzelby

Wydaje się, że bardzo niedoceniana broń, która na krótkich dystansach i w pomieszczeniach nie ma sobie równych! Zwróćcie uwagę na podział obrażeń i wynikającą z tego różnice. Jeśli przeciwnik wyłapie całą garść śrutu, to nie ma szans, żeby przetrwał.

S686 ma załadowane tylko dwa pociski, co oznacza, że musimy wiedzieć jak i gdzie strzelamy, bo przeładowanie zajmuję chwilę. Dwie następne strzelby mają już 5 strzałów, więc wybaczają więcej. Biorąc pod uwagę średnią, to chyba najlepszym rozwiązaniem jest S12K, 5 pocisków, duża szybkość strzałów i nieco mniejsze obrażenia od dwóch pozostałych koleżanek.


Broń biała i walka wręcz

No cóż, na bezrybiu i rak ryba, więc jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma! Ok, koniec tego. Patelnia rządzi. Odbija pociski i chroni nasze cztery litery. Ps. z wyskoku walimy w pysk mocniej niż normalnie. Jednak najważniejsze jest to, żeby dorwać cokolwiek, zanim nasz przeciwnik zrobi to pierwszy.


Jak to się ma w praktyce?

Na koniec polecam filmik, który może już nie do końca odzwierciedlać sytuacji na dziś, ponieważ był dodawany w maju, a gra miała kilka aktualizacji, ale wciąż jest wart obejrzenia.

zvr
Twoja reakcja